سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب سکشنال زیر سقفی

 

درب سکشنال زیر سقفی از پانل های جداگانه ساخته شده اند که به سمت بالا بلند می شوند و به موازات سقف گاراژ حرکت می کنند. درب سکشنال زیر سقفی بین سه تا هشت بخش ساخته شده با لولا های محکم در کنار هم ساخته شده اند.

درب سکشنال زیر سقفی نیز درب های پانلی نیز نامیده می شوند. آن ها می توانند به اندازه قابل توجهی از اندازه های کوچک تا عرض 9000 متغیر باشد. حداکثر ارتفاع و عرض یک درب مقطعی با استحکام و مواد مورد استفاده در ساخت درب تعیین می شود.

درب های مقطعی معمولاً بر روی سیستم پیچشی کار می کنند. اکنون اکثر آنها با استفاده از درب بازکن درب گاراژ به طور خودکار اداره می شوند ، اما همه درب ها باید متعادل باشند تا بتوانند به صورت دستی بلند شوند.

درب های سکشنال زیر سقفی از مواد مختلفی از جمله فولاد ، چوب ، وینیل ، آلومینیوم و شیشه ساخته شده است. متریال مورد استفاده برای ساخت درب سکشنال گاراژ شما معمولاً با توجه به هدف درب ها و بودجه شما تعیین می شود.

درب سکشنال زیر سقفی بسته به ارتفاع و عرض درب گاراژ با استفاده از تعداد زیادی پنل طراحی می شوند. یک درب گاراژ مقطعی استاندارد بین 4 تا 5 پنل خواهد بود که به سمت بالا و بالای سر باز می شود و از یک سیستم پیچشی برای خنثی کردن وزن درب استفاده می کند. در طول سال ها ، درب های سکشنال گاراژ با استفاده از بسیاری از مواد ، از جمله فولاد ، آلومینیوم ، چوب و شیشه طراحی شده است.

 

مزایای درب سکشنال زیر سقفی

·          بر خلاف سایر درب ها، درب های سکشنال زیر سقفی برای باز کردن به فضای خارج از درب احتیاج ندارند. اتومبیل های خارج از گاراژ می توانند خیلی نزدیک درب پارک شوند.

·          پانل های آسیب دیده قابل تعویض است و تعمیرات آن مقرون به صرفه است.

·          درب سکشنال زیر سقفی از بسیاری از مواد ساخته می شوند و می توانند برای مواردی مانند تهویه ، روشنایی طبیعی ، محافظت از آتش ، عایق و امنیت ساخته شوند.

·          درب سکشنال زیر سقفی نسبت به درب های غلتکی در مقابل صدمات باد قوی تر و مقاوم تر هستند.

·         درب های سکشنال بسیار ایمن هستند.

مضرات درب سکشنال زیر سقفی

·         یک درب سکشنال زیر سقفی تقریباً 250 میلی متر فضای زیر سقف را که می تواند برای ذخیره سازی استفاده شود ، در اختیار دارد.

·         درب سکشنال زیر سقفی دارای قطعات متحرک زیادی است که به نگهداری منظم نیاز دارند.

·         تعمیرات لازم توسط تکنسین های درب و گاراژ واجد شرایط انجام می شود زیرا درب های سکشنال زیر سقفی برای شخص آماتور خانگی خطرناک است.

هر تولید کننده درب سکشنال زیر سقفی با استحکام و کیفیت متفاوت تولید می کند. تیم تکنسین ما می تواند مشاوره صادقانه و بی طرفانه ای در مورد اینکه انواع مدل ها متناسب با نیاز و بودجه شما باشند را ارائه می دهند.

درب سکشنال زیر سقفی تقریباً از بسیاری از مواد مختلف ساخته می شوند. چه برای مصارف مسکونی و چه از نظر تجاری ، دامنه و طراحی درب سکشنال زیر سقفی سفارشی معمولاً متناسب با تصور مشتری است.افرا با داشتن سال ها تجربه می تواند شما را در خرید این محصول و انواع درب ها کمک کند.