سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب سکشنال پارکینگی چیست؟

 

بیشتر درب سکشنال پارکینگی به صورت استاندارد دارای دو لایه هستند که پانل های آن با فوم عایق 42 میلی متر تا 67 میلی متر ضخامت دارند. این بخش ها به طور کلی از استیل گالوانیزه برای استحکام و ماندگاری ساخته می شوند.

ساخت کارآمد و چشمگیر درب سکشنال پارکینگی مقطعی باعث مقاومت و پایداری در سایر دربها حتی در اندازه های بزرگتر نمی شود. در نتیجه ، با استفاده از درب سکشنال پارکینگی می توان دهانه های گاراژ را به طور قابل توجهی بزرگتر کرد.

راه حل های صرفه جویی در فضا

درب سکشنال پارکینگی به صورت عمودی باز و بسته می شوند ، به این معنی که می توان از فضای اطراف باز استفاده کرد. این برای گاراژها یا وسایل نقلیه کوتاه تر مناسب است ، به وسیله آنکه وسایل نقلیه بتوانند در مقابل درب پارک شوند بدون اینکه به فضای بیرون بیایند. پنل های درب به سمت بالا از قسمت باز منحنی می شوند و سپس به داخل گاراژ باز می گردند. در صورت نصب و تنظیم دقیق ، برخلاف سایر درب های گاراژ ، درب سکشنال پارکینگی می تواند ارتفاع و عرض کاملاً درایو را ارائه دهد. این یک راه حل ایده آل برای گاراژهایی است که به دسترسی وسیع به وسیله نقلیه نیاز دارند و یا دارای ابعاد دسترسی محدود هستند.

عملکرد درب سکشنال پارکینگی

طراحی مکانیکی درب سکشنال پارکینگی متفاوت از درب های گاراژ است. سیستم فنر عملکردی نرم تر و راحت تر از درب معمولی Up     و Over دارد که مخصوصاً در درب های بزرگتر مفید است. کلیه درب های سکشنال پارکینگی می توانند به صورت دستی یا برقی کار کنند و به دلیل داشتن مهندسی عالی ، طراحی بی عیب و نقص و اجزای باکیفیت ، در هر دو حالت صاف و ساکت باقی می مانند. پانل های درب های بخش عملکردی ایمن و با طراحی جدید بین بخش ها برای جلوگیری از گرفتگی انگشت و تعدادی دیگر از ویژگی های ایمنی که مطابق با تمام مقررات قانونی فعلی است ارائه می دهند.

مواد

درب سکشنال پارکینگی تا حدود زیادی از فولاد گالوانیزه ساخته می شوند ، اگرچه درب های آلومینیومی و الوار در دسترس هستند.

عایق

اگر از گاراژ شما به عنوان اتاقی مانند مطب ، کارگاه یا سالن بدنسازی استفاده شده است ، درب سکشنال پارکینگی یک انتخاب خارق العاده برای عایق کاری و محافظت از وسایل شماست. درب های مقطعی ساخته شده اند تا دمای ثابت در گاراژ حفظ شود ، مناسب برای کاربردهایی که کنترل دما یک عامل است. بنابراین یک درب گاراژ مقطعی مناسب برای اشیاء با ارزش و کلکسیونرهای اتومبیل است و از ایجاد شرایط مرطوب و آسیب دیدن جلوگیری می کند.

در هنگام نصب صحیح ، یک درب عایق بندی شده دارای یک امتیاز U-Value چشمگیر می شود و در نتیجه هرگونه هزینه گرمایشی را در اتاق های مجاور کاهش می دهد. بعضی از درب ها دارای مهر و موم لاستیکی اختیاری برای بهبود بیشتر کیفیت عایق هستند.

امنیت درب سکشنال پارکینگی:

درب سکشنال پارکینگی دو عایق دار ، کیفیت امنیتی بسیار خوبی را ارائه می دهند. همراه با یک اپراتور الکتریکی با کیفیت ، درب مقطعی می تواند تقریباً غیرممکن باشد ، مخصوصاً بدون ابزار مخصوص و سر و صدای زیاد!

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملیاتی درب سکشنال پارکینگی، با افرا تماس بگیرید.